Kundupplevelse VS. Kundservice

10 months ago

Kundupplevelse och kundservice är två centrala aspekter inom företagsverksamhet som ofta förväxlas eller sammanblandas, trots att de spelar olika roller…

Syfte VS. Mål

10 months ago

Syfte och mål är två begrepp som ofta används inom planering och strategi, både i personliga och professionella sammanhang. Trots…

Logga In

10 months ago

Designmönster som används för att autentisera en användare genom att be dem om sina inloggningsuppgifter, vanligtvis ett användarnamn eller e-postadress…

Backlog

10 months ago

Inom agil mjukvaruutveckling representerar en backlog prioriterade arbetspunkter som teamet väljer att arbeta med under kommande utvecklingssprintar. Det är en…

Förkortningar i mail

10 months ago

I den snabbt föränderliga arbetsmiljön, där digital kommunikation blivit ryggraden i de flesta organisationers interna och externa interaktioner, har användningen…

Pitch Deck

10 months ago

Ett pitch deck är en kort presentation, ofta skapad med PowerPoint, Keynote, eller liknande programvara, som syftar till att ge…

Karusell

10 months ago

Karusell, även känt som bildspel eller slider, är ett populärt designmönster som används för att visa flera innehållselement, såsom bilder…

Förkortningar inom Kundnöjdhet

10 months ago

Kundnöjdhet är ett kritiskt mål för varje företag, oavsett storlek eller bransch. Att mäta och förstå kundnöjdhet är avgörande för…

ERP

10 months ago

Enterprise Resource Planning - eller ERP-system är programvaruplattformar som hjälper organisationer att hantera och integrera kritiska affärsprocesser. Genom att samla…

Interaction Cost

10 months ago

Interaktionskostnaden definieras som den totala ansträngningen som krävs av en användare för att utföra en uppgift eller uppnå ett mål…

This website uses cookies.